hmm

سلام

  • immortal rain-

بارانننننن

سلام ایلیننن

وای خاک به سرم باران😭😭😭😭😭😭 انقدر دلم برات تنگ شده که مبتونم قورتت بدم

:(( عزیزمم منم همینطور

بچه ممم چطوریییی

چخبرررر

کجا محو شدی یهوووو

میپظمظپمظپظمظپظمسپشنبذسخدسنطذطتط

خوبمم تو چیی
هیچی:0
مسمسم تلگرام بودم کههه

خب من نبودم👍🏻

از کاور ناموسی هیونهو به بعد حرف نزدیم باهم اصن😭 اکانتت همونه جمعه بعد کنکور پیام بدم؟

کمکک
اره اره همونه پیام بده D:

اگه بدونی چقدر خوشحالم اینجایی😭😭😭

تو نباشی اشتیاقم برای انسیتی پوچههه

ای واینسمسم:(((
من خیلییی وقته از انسیتی هیچی خبر ندارم...

منم همینطور

و متاسفانه تنها دلیلش کنکور نیست

میدونی کلا فکر کنم یک سال بیشتر شده که سراغ کیپاپ نرفتم کلا تبدیل به یه ادم رندوم شدمم
:(

از جمعه به بعد خودم برت میگردونم.

کمکک
امیدوارم تو کنکورتم موفق باشی

باران~

سلام D:

هایییی باران ^^

سلامم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

🎐

~out of 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘪𝘵𝘺
آخرین مطالب
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan